Oct 21, 2021 | 12 p.m. to 1:15 p.m.
What if the CRM was no longer just a tool for managing the activity of your foundation, but a real business solution to nurture your ecosystem of donors, members and volunteers, by soliciting each of them on their own ground?
Donation forms, online memberships, information requests, registrations, online survey tools, petitions, etc.: thanks to these tools fully integrated into your CRM solution, your contacts will deliver reliable information that will immediately converge to your database to be saved in your contacts folder.
Enriching your CRM by these means allows detailed knowledge of your donors, volunteers and other contacts. You can start imagining the journey in which you want to take them, so that they support your mission on a long-term basis.
The donor experience can begin!
Let’s meet online and talk about this on Thursday, October 21 at 12:00 PM with our CRM experts, passionate about nonprofit organizations (NPO).
See you soon!
Speakers
Michaël Novic
Fort de plus de 15 années d’expériences, Michaël Novic est un expert en mise en place de solutions CRM et de gestion auprès des OBNL (Associations et Ordres professionnels, Fondations et Institutions Culturelles). Michaël a fait du conseil, de l’accompagnement et de la satisfaction clients ses priorités. Sa mission quotidienne est de faire en sorte que tous les organismes disposent des meilleurs outils pour pouvoir défendre et développer les causes qui leur tiennent à cœur!
Simon Silvéréano
Bien au fait des opportunités qu’offre l’utilisation des technologies numériques à la philanthropie d’aujourd’hui et de demain, Simon est expert CRM Eudonet en charge des Fondations et institutions culturelles. Cumulant plusieurs années d’expérience en TI, il les aide à mettre en œuvre leurs stratégies de développement au travers de l’utilisation du CRM. Sa passion pour les technologies et les OBNL en fait tout naturellement un atout dans l’aventure Eudonet!